fredag, november 12, 2010

Ännu en helg

Jepp, så var helgen här igen. Veckorna går skrämmande fort tycker jag. Denna helg blir det firande för hela slanten. Idag fyller nämligen min svärfar hela 70 bast. Detta kommer att firas med fest i morgon. Skoj ska det bli!

Sen är det som ni säkert vet Fars Dag på söndag då bär det av till Far min på middag och lite firande. Mysigt också. Kan nog lova att det blir någon väldigt god mat!

Annars går som sagt dagarna fort. Jag jobbar och står i och försöker stångas med en massa problem vad det gäller Ella som har stora problem med sin lilla mage. Jobbigt är det när barnen inte mår bra och inte trivs riktigt med tillvaron. Men jag hoppas att vi ska lösa detta snart.

Ha en underbar helg!

3 kommentarer:

  1. Underbart med livstecken här i bloggen. Kortet är riktigt snyggt, du kan du!

    Fy vad trist med Ellas mage, hoppas ni får ordning på det snart.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Åh men duuuu, vilket rackarns läckert kort! Du är så bra! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vilket helt underbart kort.=)
    Tack för kommentaren på min blogg.
    Den värmde och lugnade min prestationsångest något.=)
    Finns väl inget värre än när barnen inte mår bra.
    Hoppas att det löser sig så att hon får vara pigg och kry.
    Kram/Helena

    SvaraRadera