fredag, oktober 15, 2010

Äntligen helg

Ja, så är det äntligen fredag och helgen är på g. Så härligt! Ikväll ska jag åka på en liten mingelfest hos en av mina vänner. Denna vän jag haft HELA livet. Det är fantastiskt härligt att ha en vän som man känt så länge. Vi har en relation som är lite på och av beroende på vad som händer i livet men vi finns alltid där för varandra och när vi väl träffas så känns det alltid "som vanligt". Det ska bli super trevligt!

Annars blir det väl lite målande av tvättstugegolv samt lite organiserande i förrådet under denna helg. Så som det varit nu några månader ;-)

Ha en underbar helg!!!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en riktigt härlig helg!
    kram ANnika

    SvaraRadera
  2. Tack själv för att jag fick äran att testa era stämplar.
    Det har varit jättekul.=)
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för titten hos mig och va kul att jag kunde inspirera lite!


    KRAM

    SvaraRadera