fredag, december 03, 2010

En award


Tänk, jag har fått en award av söta Cina - Tack söta du!!!
Det innebär att man ska skriva 7 onödiga fakta om sig själv. Vet inte hur intressant det är men här kommer det =)

1. Tycker inte på något sätt om gröna ärtor
2. Är väldigt ordningsam och organiserad
3. Älskar att titta på Robinsson (som för övrigt är den enda dokusåpa jag skulle kunna tänka mig att vara med i om det inte var så att man var tvungen att visa sig i bikini/baddräkt)
4. Älskar svart/vitt
5. Älskar makeup
6. Läser mig till sömns varje kväll.
7. Fullkomligt HATAR spindlar!

Jag i min tur delar ut denna award till alla som pysselbloggar där ute och som inspirerar mig något enormt.

1 kommentar:

  1. Hej Paula!
    Hoppas allt är bra!
    Läste att du gillar Robinson. Förmodar att du sett årets omgång och då har du väl även sett Kristoffer som kom in som en joker. Han är pappa till mina dagbarn så i år har det varit extra roligt att följa Robinson. Han höll ju spänningen uppe också genom atthålla sig kvar så länge....
    Önskar dig ett Gott nytt år!
    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera