tisdag, mars 23, 2010

Tänk, ännu ett inlägg



I dag är jag ledig. Började med det i höstas att alltid ha ledigt på tisdagar. Så dessa dagar är jag och Ville hemma själva fram till kl 13 då Ella slutar skolan. Ibland hittar vi på något roligt men oftast är vi bara hemma och myser och njuter av att får vara lediga.


Idag är jag inte riktigt kry så idag blir det verkligen inget vettigt gjort. Tur man har barn som trivs med ett lugnt tempo =) och en hund som helst inte vill gå utanför dörren i det väder vi har idag. Vi ska dock baka lite sedan för det har jag lovat och nybakat när man är sjuk är ju inte helt fel (fast det är det ju aldrig ;-) ).


Kortet här ovan gjorde jag av helt ljuvliga papper vi fick in till PaperMaze för ett tag sedan. Det var verkligen kärlek vi första ögonkastet. Verkligen inte min stil i vanliga fall men dessa papper älskar jag verkligen. Materiallista hittar du i PaperMaze-bloggen.


Kram på er

2 kommentarer:

  1. Att vara ledig så där låter verkligen som vardagslyx. Hoppas att ni haft en riktigt skön dag!

    Kortet är jättefint!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Det är härligt med en ledig dag i veckan. Jag är ledig onsdagar och det är så bra för då är ju Papermaze öppet!!! :)

    Ditt kort är ljuvligt och jag har ju sett det live också så jag vet hur det känns att klappa på det! ;)

    Ni får krya på er och ha en fortsatt go dag.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera