fredag, mars 19, 2010

Tro det eller ej...

...men jag tror minsann att jag är tillbaka till bloggvärlden. Vi får väl se hur det går denna gång. Jag har haft en hel del tankar kring hur jag ska göra med bloggen men känner att jag vill ge det en ny chans. MEN du kan troligtvis räkna med att den kanske inte bara kommer att handla om pyssel så som den mest gjort innan. Utan jag kommer också använda bloggen mer för min egen skull. Detta innebär att jag även kommer att skriva om lite mer vardagliga saker så som vad som händer i våra liv m.m. Känner att detta är roligt för min egen skull och även för barnen att kunna gå tillbaka och se vad man gjorde för typ ett år sedan. Men som sagt, vi får väl se hur det blir.

Mycket har så klart hänt sedan sist jag skrev här men jag väljer att börja skriva i bloggen här och nu och orkar inte dra allt som hänt sedan sist. Men jag kan uppdatera er med att mitt kortmakeri har minskat drastiskt (mycket pga detta som min bloggtorka uppstått). Jag har dock på senare tid upptäckt virkningens underbara värld. Tyvärr blir det inte så mycket virkat som jag skulle önska för det är ganska tidskrävande (i varje fall för mig som inte är så snabb). Men skoj är det och lite blandat har jag fått gjort så som , kuddfodral, mössor, tårtor och bakelser m.m. Här får ni se ett litet bokmärke jag gjorde till en nät-vän som fyllde år för ett tag sedan. Ingen vidare bild men kom på att jag skulle fota det på kvällen innan det skulle skickas iväg.


För övrigt behöver jag verkligen bli bättre på att fota det lilla jag gör nu för tiden. Var ju så himla duktig på det förr, dags att skärpa sig alltså!!!!

Hoppas nu att det ska bli lite inlägg här och att inte alla som läste här förr försvunnit för gott utan hittar tillbaka. Ska också försöka bli bättre på att besöka alla bloggar som jag ju älskar där ute i blogg-världen, för även där har jag varit lite borta.

Kram på er

5 kommentarer:

  1. Men vad kul att se att du är tillbaka!:)Fint har du gjort här på bloggen också...
    Det verkar så himla kul att virka...önskar jag också kunde göra det! Vilket ljuvligt bokmärke du har gjort. Har ni kvar hunden? Jag hoppas att allt är bra med dig och din familj och jag ser fram emot uppdateringar på din sida...;)

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag ser fram emot att du bloggar igen! Jag läser så gärna vad som händer i ditt vardagliga liv, men självklart är jag nyfiken på att se det du pysslar ihop oxå.

    Måste säga att du fått riktigt fint här i bloggen! Lycka till med nystarten.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Oj, oj jag höll på att trilla av stolen när jag såg att du vaknat till liv här igen!! Gud vad roligt! Jag kommer att "hålla kollen" på dig minst en gång om dagen! *blink iblink*

    Jätteroligt att få följa dig i både din vardag och ditt pysslande. Det är ungefär så jag också har det i min blogg. Som en dagbok för sig själv med tillåtelse för andra att kika in och förhoppningsvis ha en trevlig stund!

    Ha en fortsatt härlig lördag!
    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. Va fint du har fått det på bloggen, urfint! Sicken fin bakgrund! ;-)

    Snart är det mors dag, då önskar jag mig en liten tårta jag med.
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Kul att se att du är tillbaka. Och självklart måste du foto så vi får se dina fina grejer. Min lilla bakelse står här så fint så :-)

    kram

    SvaraRadera