söndag, november 23, 2008

Pyssel-loppis

Idag har jag ännu en gång på ett kort tag varit i Floda. Idag var det dags för pyssel-loppis. Sara och Ingrid hade tagit tag i denna underbara idé och jag tänkte sälja av en massa saker som jag samlat på mig genom åren.

Det var superroligt fast jag gjorde inga stora pengar eftersom de pengar jag fick in på försäljning gick nästan genast åt till att köpa fynd hos dom andra. Men som sagt, kul var det och jag gör GÄRNA om det igen. Tack Sara och Ingrid för initiativet. Och tack alla andra för en mysig dag =).


DT-kort för Kortmakaren. Underbara QK-alfabetet Jolly
Invigningen hos Kortmakaren förra helgen var annars en hit. Fick köpt en hel del fynd där och igår var jag dessutom "tvungen" att beställa en del nya QK-dies från dom också. Ni har väl inte missat QK nyheter i november??? Dom är underbara!


DT-kort för Kortmakaren
Nu är jag laddad för en vecka fylld med jobb. Just nu har jag MYCKET att göra men det är mestadels bara kul så nu får man hoppas att barnen kan tänka sig att hålla sig friska också ;-)

Ha en härlig vecka!

Kram

5 kommentarer:

  1. Hej hjärtat!!!

    Alltid lika kul att ses! Ni hade helt klart de bästa sakerna att sälja på loppis och jag var helnöjd med mina köp!

    Hoppas vi kan ses snart igen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig idé!!:)
    Hoppas allt är väl med er!
    Massvis med kramar!

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag är avundsjuk, hade gärna varit på både pyssel loppis och invigningen på kortmakaren. Har dock missat QKs nyheter och det kanske är lika bra det...

    Finfina julkort!
    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Tack själv för en trevlig loppis. Företagsamma barn man har va??!!

    SvaraRadera