torsdag, oktober 09, 2008

Bloggtorkan fortsätter...

...men jag ger er ytterligare lite kort att titta på så länge torkan pågår =) .

Först ut är ett DT-kort för Kortmakaren med min absoluta favoritstämpel. Älskar dessa årstidsträd som släpptes på Svenska Mässan. Här ser ni Vinterträdet:


Nästa kort är också för Kortmakaren och motivet är så klart den galna tomten Tomas. Älskar denna galna filur som är så rolig att skapa julkort med.
Sista kortet är också för Kortmakaren och motivet är igen Tomas. Denna stämpeln är en favorit-Tomasarna =)


Så, nu fortsätter Bloggtorkan lite till men vem vet jag kanske snart lägger upp lite nya kort i varje fall för pysslar det gör jag =).
Kram

11 kommentarer:

  1. ja visst är han festlig Tomas. Kul att se lite på bloggen igen. Dröj inte för länge till nästa gång ;-)

    kram

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert vitt vinterkort!

    SvaraRadera
  3. Tomas är en skön kille tycker jag och du har gjort häftiga kort med honom. Det första kortet med vinterträdet var urfint.
    kram Annika

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga kort!
    Tomas kortet var ju kanon ku!
    Kram Tin@

    SvaraRadera
  5. Ja, du är bäst.
    Thomas kortet var urkul, fast det första med trädet det var vackert.
    kramis

    SvaraRadera
  6. Jag älskar ditt kort med vinterträdet, så snyggt att låta det gå helt i vitt!

    SvaraRadera
  7. Jag säger: Det svänger om tomten!
    Min 5åring säger: Det rockar fett!!
    Snyggt är det allt!!!

    SvaraRadera
  8. Bloggtorka här också.... ;)
    Suck....

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  9. ÄLSKAR det vita kortet, sååå ljuvligt. Jag vågar knappt göra vita kort - jag dräller och slabbar så :-/
    TACK för i lördags vännen.
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  10. Halloj!

    Du är utmanad i min blogg.
    kram ANnika

    SvaraRadera