lördag, september 27, 2008

Ingen Blogg-inspiration

Hero Arts underbar clearstamps!

Ja, ja, det kanske inte är någon skillnad från hur det brukar vara men just nu är jag verkligen inte inspirerad till att skriva här. Vet inte rikigt varför för jag har skapat en hel del på sista tiden. Men, så är det i varje fall.

Tänkte i varje fall uppdatera lite här men några nya DT-kort till Kortmakaren i varje fall.




Kortmakarens underbar träd

Hoppas att ni har det bra. Kanske vi ses nästa helg i Partille då vi tar med PaperMaze på mässa igen. Denna gången sla jag vara med =).

Kram

Paula

3 kommentarer:

  1. Om du inte har någon lust att skriva i bloggen, gör inte det, men kanske har du lust att visa lite fina alster i stället.

    Det klart att vi syns nästa helg, på lördagen är det mässa för min del! Ska bli härligt att ses igen.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Annika. Skriv inte om du inte har någon lust men det är alltid kul att se allt fint du gjort.
    Gillade det översta kortet mest. Över huvudtaget blir man alltid glad av att se dina kort. Alltid så färgglada och inspirerande.
    Vi ses på mässan och jag hoppas och tror att ni säljer en massa.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för dina kommentarer i min blogg!
    Sockergrynet vet du kanske vem hon är! Gör mycket till tidningen Scrapbooking mm.
    En underbar tjej!!!

    SvaraRadera