tisdag, februari 24, 2009

En liten kort uppdatering

Har nu hört från olika håll att jag borde uppdatera denna blogg lite bättre =). Tyvärr är blogg-lusten lite borta för tillfället. Det är mycket i livet just nu. Vi ska ta med PaperMaze till Nordiska Stämpel- & Scrapbooking Mässan som stundar nästa helg och det finns att göra inför den vill jag lova =). Det mesta är roligt men allt tar en väldig tid. Dessutom har jag faktiskt pysslat en hel del på sista tiden både beställningskort och en hel del för Kortmakaren.

Beställningskort till en liten nyfödd tjej

När det är mycket omkring mig så har jag ingen som helst lust att ägna tid till datorn. Det är kanske lite konstigt men jag väljer att se det som sunt att jag faktiskt kan klara mig utan =)

Också detta ett beställningskort till en liten tjej.
Just nu är det lite tufft med Viktväktarna men det beror helt klart också på att det är en lite stressig tid just nu, då är det svårare att tänka till. Men jag kämpar på och håller för det mesta mina poäng. Idag blev det en semla men jag höll ändå mina poäng, och jag kan lova att jag njöt! Sammanlagt har jag nu gått ner exakt 6 kilo på ca. 6 veckor och det känns toppen vill jag lova!
Nu ska jag ägna lite tid åt TV:n och mannen sen bär det av till sängen för en god natts sömn.
Hoppas förresten att vi ses på mässan nästa helg!
Kram

4 kommentarer:

  1. klart vi ses på mässan. jag kommer på lördag

    kram am

    SvaraRadera
  2. Klart att det är sunt att hålla sig ifrån datorn...Önskar att jag också kunde göra det mer...
    Urgulliga kort, förresten !

    Kram, kram !

    SvaraRadera
  3. Va roligt att det går så bra för dig med poäng / vikt!

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara kort, det första kortet var ett riktigt GLAD kort!

    6 kilo på 6 veckor är riktigt bra jobbat.

    Snart ses vi igen och det ska bli sååå roligt.
    kram Annika

    SvaraRadera