torsdag, december 18, 2008

Som vanligt.

Jepp, jag finns här som vanligt men som vanligt är jag dålig på att uppdatera och som vanligt beror det på sjukdomar och som vanligt även på tidsbrist!

Är riktigt nöjd med att jag fick med de få julkort jag gjort i år i tid, tyvärr fick långt ifrån alla jag ville skicka till julkort i år. Jag fick prioritera och då fick det bli mor- och farföräldrar pysselvänner och personer som jag inte hinner se så ofta. Jag önskar verkligen att tiden hade räckt till eller snarare orken men nu är det som är. Tyvärr hann jag inte fota alla kort som jag till slut fick iväg. Kom inte på det förrän korten var postade. Så himla synd för jag tycker det är så kul att ha bilder på det kort jag gjort för att se tillbaka.

Sedan helgen har jag legat med feber och en hemsk förkylning. Längesedan jag var så dålig. HJÄLP! Men nu är jag på benen igen och har MASSOR att ta igen. Men julen kommer ju ändå så det är väl lika bra att ta det lugnt och njuta också. Det hoppas jag att ni gör med!

Nu är det läggdags! Godnatt.

Kram

1 kommentar:

  1. Ja julen kommer nog hur lite vi än hinner bli färdiga med. SJälv sitter jag hellre vid datorn än börjar städa ;-)

    kram am

    SvaraRadera