torsdag, december 25, 2008

God Fortsättning!


Vilken supermysig julafton vi hade här hemma igår, är så nöjd och har en helt fantastiskt nöjd familj också. Idag har vi bara en mysar-dag, går i myskläder och barnen leker med sina nya saker.

Själv njuter jag bara av lugnet som alltid infinner sig på juldagen. Allt är liksom över och man har fyllts på med härliga minnen. Själv fick jag en helt fantastiskt fin present av mannen min. Han kan verkligen överraska ibland. Detta underbara halsband fick jag igår. Det var så att en liten tår infann sig i ögat =). Se så fint:

Mitt var dock med transperant hjärta och med mina barns namn och datum så klart ;-). Dessutom fick jag en massa annat fint. Bl.a. en ny plånbok, diskmedelsflaska och behållare från Cult-Design från mamma och från henne fick jag dessutom en underbar korg gjort av återvunna bildäck. Den är verkligen helt fantastisk!

Sen fick jag lite annat mysigt plock så som, nagellack, smink-penslar, hårprodukter, grytunderlägg, filmer m.m. Tänk vilken underbar familj man har!!!

Hoppas att din jul varit lika härlig!

Nu är det dessutom dags för en massa mellandagsreor, ni missar väl inte dessa hos PaperMaze och Kortmakaren. Massor av härliga erbjudanden!

Ha en härlig fortsättning och tack för alla kommentarer som ni lämnar här i bloggen, ni är så härliga!
Kram

4 kommentarer:

  1. Låter som en bra julafton. Hade det lugnt och fridfult här hemma. Om ett par timmar kommer svärisarna och i morgon ska vi dit.

    kram am

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig julafton! Här var det fullt hus hela dagen och idag har även vi en mysdag.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Vilka UNDERBARA julklappar du fick! Förstår att du är nöjd och glad! :D

    God fortsättning!

    *kram*

    SvaraRadera
  4. Åh ni fick en frisk julafton - underbart :)
    Och halsbandet var ju vackert och mycket personligt!! Tänk karlar kan om dom vill *hihi*
    God fortsättning på din härliga jul.
    *kramar*
    (Måste även tillägga att jag bara älskar ditt julkort jag fick. SÅ fint det är!)

    SvaraRadera