tisdag, februari 06, 2007

Praktiken har börjat

Ja, äntligen är skolan så gott som slut för detta läsåret. Nu har jag praktik i 14 veckor och ska vara på AstraZeneca, sen har jag 3 dagar med opponeringar sen är det sommarlov =).
Började i måndags och ännu så länge känns det super bra. Har ett eget kontor med dator, telefon och alla andra kontorsartiklar som behövs. Känns riktigt lyxigt. Har visserligen jobbat på kontor en hel del tidigare men har aldrig haft ett eget rum utan har jobbat i "landskap". Känns härligt att gå till jobbet på morgonen och sen när man går hem på eftermiddagen så är arbetsdagen slut. Så är det ju verkligen inte när man pluggar. När man pluggar så gör man det i princip dygnet runt. Man drömmer plugg!!!

Hade så mycket energi när jag kom hem igår. Tog hand om tvätten, städade köket, städade Villes rum och lekte med barnen. Helt underbart var det!!! =) Sen på kvällen pysslade jag lite och det resulterade i detta kort:


Nu ska det bli lite TV-tittande och sen ska jag avsluta ett kort som jag påbörjat nu ikväll. Sen blir det läggdags så att man orkar med morgondagen. Hoppas bara att barnen sover hela natten. Dom har vaknat båda två nu några nätter. Ella med växtvärk och Ville med en ny förkylning.
Kram på er!
Paula

5 kommentarer:

  1. Jisses vilken energi du har människa !! Du tror inte att du kan skicka bara en liten bråkdel av den till mig ? ;)
    Och sicket gulligt pippikort !! :)
    Sov gott kära vännen!!!
    *kramar om*

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det känns så bra med praktiken. Härligt. Men jag förstår inte att du kan ha så mycket energi efter att ha jobbat en dag - det brukar jag verkligen inte ha.

    Härligt kort!!!

    Kram L8

    SvaraRadera
  3. Underbart sött kort! Så skönt att du trivs på praktiken! Kramis!

    SvaraRadera
  4. Kul att du trivs så bra på praktiken! Kortet är jättehärligt, har varit sugen på den stämpeln flera gånger, men vet lixom inte vad jag ska göra av den. Men nu ser jag ju att man kan göra underbart glada "bara för att" kort med den.

    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Ojojoj, tänk så mycket energi du har då, undrar, tog du min?
    Men idag är den inte så stor va? Eftersom lille V är så sjuk.
    Och som vanligt är du min idol när det gäller kort, inte för mycket inte för lite, bara himla bra avvägt.
    Kramis

    SvaraRadera