måndag, februari 26, 2007

Här...

...kommer en liten hälsning från "lilla" mig.

Här går livet i 130 knyck och jag bara rusar med. Men idag är en rolig dag för idag drar äntligen TV-favoriten Prison Break igång igen. Som jag har väntat. Tyvärr är mannen borta ikväll så jag får sitta själv bakom kuddarna i soffan. Det är ju SÅ spännande. =)

Gjorde ett litet kort i helgen till min "bästis" som fyller år idag. Grattis Pernilla!!!!
Har liftat från Linda Muhr, jag gillade upplägget på kortet så himla mycket.
Så här blev det:


Kram på er alla!
//Paula

2 kommentarer:

  1. Va fint det blev.
    MEN GRATTTTTIIIIIISSSSS till körkortet, mycket bravo gjort eftersom du har haft så mycket omkring dig.
    Stort srot stort GRATTIS, nu är det snart min tur. :-)

    SvaraRadera
  2. Åhh vilket gulligt kort !!!
    MEN Paula då, där är ju många dekorationer på ?!?! Vad har hänt? *fnissar retsamt* Du är lika duktig även när du dekorerar sötis !!!
    *kramar om*

    SvaraRadera