måndag, december 04, 2006

Slarvat

Nu har jag allt slarvat med den här bloggen. Det som började så himla bra.
Håller på att pyssla varje lite ledig stund jag har, så den har liksom kommit lite i skymundan. Men, bättre sent än aldrig =) .

I helgen har jag shoppat lite julklappar, varit på middag hos min storasyster som fyllde år, adventspyntat samt tagit hand om min lille sjuka prins. Idag var jag ledig och skulle pysslat hela dagen men lill-killen fick allt ta och stanna hemma. Så pyssel blev det inte så himla mycket. Men jag hann med lite när han låg och sov i varje fall. =)

Imorgon kommer jag att stanna hemma från skolan för han är fortfarande febrig och förkyld, så förhoppningsvis kan jag sätta mig en stund och göra tändsticksaskar när han sover. Fast jag borde egentligen dammsuga. Huset är riktigt skitigt på golvet. Men, men, det ligger kvar till en annan dag.
Här kommer lite av mina senaste kort:


Ha riktigt bra vecka, jag ska försöka uppdatera här så fort jag bara kan.
Kram
Paula

6 kommentarer:

  1. så mycket fint du har gjort :-) Kortmakarens stämplar är så fina.
    Hoppas lillprinsens blir frisk snart

    kram am

    SvaraRadera
  2. Hej Paula vilka fina kort du gjort!
    Hoppas lillkillen blir frisk snart och att du hinner göra några kort emellanåt.
    kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Ruskigt snygga kort!! Kanelstångskortet var ju hur underbart som helst! Kramis!

    SvaraRadera
  4. Hoppas lilleman piggnar till snart igen. Dina kort är så fina, den lilla snögubben var ju jättefyndig!

    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Inte har du väl slarvat heller - säger jag som uppdaterar mer sällan... :-)

    DU har ju varit jätteaktiv och gjort många fina kort.

    Kanelstångskortet var ju supernice!

    Kram L8

    SvaraRadera