tisdag, april 19, 2011

Våren har kommit...



...och med det också lite lust för denna blogg.

Här rullar vardagen i full fart som vanligt och nu när solen ÄNTLIGEN tittar fram så kommer den extra energi som man så väl behöver efter en lååång kall och mörk vinter.

Denna veckan har barnen påsklov, har man eget företag så är man ju aldrig direkt ledig men jag jobbar när det funkar denna veckan. Igår blev det en stund på förmiddagen och några timmar på kvällen. Men det får vara så denna veckan. Jag vill verkligen att barnen ska få ha lite lov att njuta av.

Idag bakade vi lite goda Chocolate Chip Cookies, mums så gott det var. Att dessutom kunna avnjuta dom ute i trädgården med en god kopp kaffe gjorde ju inte saken sämre :-)


Idag värkar vädret inte sämre så idag får det nog bli lite lunch nere vid havet.

Kram på er som fortfarande tittar in här ibland. Förhoppningsvis kommer det att vara lite mer liv i bloggen framöver. Ska försöka blanda inlägg om familjen, pyssel, lite inredning m.m. Vi får väl se hur det går :-)

5 kommentarer:

  1. Vilka fina kort på familjen och vad härligt det låter med lunch vid havet.

    Kul om du kommer igång igen. Jag kommer att hänga här - det lovar jag :-)

    Kram L8

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar läsning! Kul att du har lust för bloggen igen (jag hoppas att det håller i sig) och att ni kan fortsätta att njuta av det härliga vädret.

    Måste bara säga att jag tokgillar det nya utseendet i bloggen, är sååå svag för gult just nu!
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig fräsh makeover bloggen har fått! Kakorna ser väldigt mumsiga ut. Ha en skön påsk - och du, tillåt dig att ha lite ledigt också... <3

    SvaraRadera
  4. Härlig blogg. Tror allt att det är en luten miniPaula på fotot.
    kram

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du bloggar igen. Gillar det nya utseendet på bloggen....riktigt vårig.
    Och vilka fina foton....på barn och hund. Sötnosar :-)
    Kram

    SvaraRadera